Ahoj
I v RL mi vsichni mimo rodicu rikaji Ari uz asi tak 20 let:)
Podle obcanky je mi 41 let, ale to by nikdo nehadal. Ruzne hry hraju cely zivot, povazuju je za velmi dobre reseni odreagovani. No a vzhledem k tomu ze jsem s nimi zacal jeste nekdy na gymplu tak to je skutecne dlouho a na mnoha platformach:)
Pracuju jako spravce velkych siti, prevazne na Win platformach. Lokalni hry me zase tolik neberou, uz jen proto ze kdyz mi to moc nejde tak se nastvu a za chvili ji cracknu aby mi to slo
) Ale potom to uz zase neni ono
)
S online her jsem se 5 let venoval WoW... Uz od uzavrene beta verze. Mam tam nahrany asi 3/4 roku cisteho casu. Dost dlouho jsem nedelal skutecne nic jineho nez obcas trochu chodil do prace a hral:)) Ale bavilo me to. Zalozil (a vedl) jsem par gild, vodil raidy (i ty poradny se 40 lidma, ne ty dnesni parodie)... Ale s tim jak je v te hre cim dal vic fakanu a blizzard tu hru meni pro ne, tak to pro ty kdo tam zacinali cim dal vic ztraci jakkoukoliv zajimavost - tedy samozrejme mimo socialnich kontaktu s prateli... Uz hodne dlouho si tam chodim jen s nimi popovidat a to neni nic moc.
Pred par dny jsem si rikal ze si upgradnu driver pro grafiku na posledni verzi. Mno skoncilo to tim ze se tedy nejak divne pohadali a uz jsem tam proste nedostal vubec zadny
Takze reinstal systemu - ale s novym driverem prisel i trial na LOTRO. Jsem si rikal OK, zkusime to. Stahnul jsem tech 12 giga a spustil si huntera a fakt me to zaujalo... I kdyz proti tomu jak je udelane ovladani hry by jsem mel dost vyhrad, tak to snad pujde upravit ci obejit:)
Druhy den jsem se rozhodl a koupil si 3 mesicni ucet... Udelal 16 levelu a zacal se rozhlizet po nejake gilde...
No potom jsem zjistil ze turbine a codemasters nejsou jedno a to same a ze jsem koupil americky ucet:)
Takze jsem si stahl dalsich 12 giga z evropskeho serveru a nainstaloval to znovu:))
Udelal jsem si tentokrat Loremastera a udelal 18 levelu... Jmenuje se
Arinas.